وقتی کار میکنیم همهچیز صرفا به تخصص ما مربوط نیست. ارتباط ما با همکارانمون، مراقبتهای جسمی و روانیای که لازم داریم، یادگیری و توسعه، کار تیمی، چالشها و… همه بخش مهمی از کار ما هستن که برای هرکدوم از ما تجربههای متفاوتی از کار کردن رو رقم میزنن و کندوکاو در اونها میتونه برای ما هیجانانگیز و آگاهیبخش باشه.
مجله «کارچون» با ماجراجویی و سفر به دنیای «تجربه کار»، یافتههای خودش رو از روندهای کاری روز دنیا با امید تأثیرگذاری در بهبود کیفیت و چگونگی کار کردن از طریق کانالهای ارتباطی خودش با ما به اشتراک میذاره. به کمک «کارچون» میتونیم با کاوش در تجربههای کار در منابع معتبر، ردپایی هدفمند از اونها در آینده حرفهایمون ایجاد کنیم.
کارچون امیدواره که یک جامعه در جریان کار و تجربه تشکیل بده؛ جامعهای که از هم حمایت میکنن و با مشارکت و بازخورد در این جریان تأثیرگذار خواهند بود.
در قدم اول هم قراره در مورد بازخورد گرفتن از همکارانمون صحبت کنیم، وقتی ما فکر میکنیم که خوب کار کردیم اما بقیه اینطور فکر نمیکنن.
بدون دیدگاه